Tuesday, January 13, 2009

Waw...

Hari ini,14 Jan 2009 seperti hari-hari biasa aku ke sekolah untuk mendidik tapi hari ini aku rasa sedikit syahdu.Akupun tak tahu kenapa...!!tapi aku paling takut jatuh cinta lagi.Semamangnya aku berhasrat untuk memiliki isteri kedua tapi hingga saat ini belum aku perolehi.Isteri aku yang ada sekarang telah lama meminta aku mencari madunya tapi malang setiap kali aku meminati seorang perempuan maka perempuan itu jugalah disukai oleh orang lain.Hari ini guru praktikal yang masih muda dan comel telah hadir di sekolah ini.Kali pertama aku memandangnya aku telah merasakan degupan dijantungku....entahlah!!!! dan bagaimana aku nak mulakanpun aku tak pasti.Aku hanya berharap semoga Allah melapangkan segala urusan.

No comments:

NN

Followers

About Me

My photo
Kacak,kaya,baik,sopan,berbudi,berbahasa