Sunday, July 6, 2008

Letihnya Berjiran Dengan Orang India

Aduh!!!!!!Semalam aku jadi pening dibuat oleh jiranku berbangsa India,tapi bukan semua orang India macam tu ( agaknya lah).Dengan tiba-tiba aje dia tuduh anak aku buang sampah kat rumah dia,yang lebih dahsyat tuduh anak aku buang gambar tokong depan pindu rumah dia.Ini dah kali ke dua dia tuduh.Tapi aku masih ingat tuduhan dia kali pertama dulu,ketika itu aku sedang membelik motor,masa tu aku nampak dia ambil gambar tokong depan pintu rumahnya sendiri.Aku tak ambil hal lah...lantak dialah dan dia memang tak nampak aku dilindungi motor bewarna hitam dan akupun pakai pakai hitam masa tu.Seminggu selepas tu dia buat bising-bising marah kat anak aku tuduh anak aku buang tokong dia,lantas apa lagi aku cakap lah aku tahu dia yang ambil,aku nampak.Mulanya dia tak mengaku malah dia pulak minta aku buktikan dia yang ambil.Bila aku minta pula bukti anak aku buang dia kata tak payah..dia tahu konon.MEMANG dia nak provok aku.Hari dia buat lagi perkara yang sama.Aku bengang betul.APA TUJUAN DIA AGAKNYA.........

No comments:

NN

Followers

About Me

My photo
Kacak,kaya,baik,sopan,berbudi,berbahasa